Vår 2014

Första inlägget här på ett bra tag. Livet som förvärvsarbetande är ganska ointressant verkar det som. Tänkte mest skriva några rader om vad som pågår just nu.
 
Det är, och har varit, intensivt på jobbet. Helgdagar är inte så välkomna inom min bransch, de ställer till det en hel del. Nu i påsk har jag jobbat både idag samt långfredagen, dock hemifrån. Annars under påskhelgen har jag varit lite hundvakt, ätit mycket mat/godis och allmänt tagit det lugnt.
 
I slutet på nästa månad kommer jag, efter ett tag på landet, åter bosätta mig i mer tätpopulerat område. Då går flyttlasset till Malmö. Mycket att pyssla med inför detta såklart. Har lägligt nog tagit ledigt från jobbet i början på juni för att komma någolunda tillrätta. Ser mycket fram emot det dock, har gått och väntat på att lägenheten ska bli färdig ända sedan i november/december.
 
En resa är det också "snart" dags för. I mitten på juni åker jag till södra Frankrike i en vecka. På programmet står bland annat ett besök i Monaco. Återkommer med tankar och bilder i slutet av juni på detta.
 
För att avsluta i nära nutid. På onsdag har denna bloggen varit online i 7 år. En bedrift i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback