iPod Fredag

Här kommer veckans låtar. Kan innan dess passa på att tipsa om att Cheryl Cole nu börjat twittra. Kontot @cherylcole har funnits ett tag nu och för ett tag sedan så blev det även Verified. För någon dag sen kom första tweeten. Ska bli kul att följa i fortsättningen.

Ladykiller - The Saturdays
Bästa B-sidan jag hört på länge. Låten finns med på CD-singeln till All Fired Up som släpps den 4:e september. Lite Alcazar/Eric Saade sound över den tycker jag.
Klipp

Turn Me On - David Guetta Feat. Nicki Minaj
Låt från Davids nu släppta album Nothing But The Beat som jag tjatat en del om tidigare. Har faktiskt inte hunnit lyssna igenom det ordentligt förrens idag. Men hälften av låtarna har ju redan varit med här så det var inte så mycket nytt.
Klipp

Crank It Up - David Guetta Feat. Akon
Min favorit av dem låtarna som inte varit med här innan.
Klipp

Lunar - David Guetta & Afrojack
Denna låten finns med på cd2 på specialutgåvan som endast består av instrumentallåtar. Lunar är en tung electrolåt med klara Daft Punk influenser.
Klipp

Disaster - JoJo
Jag har skrivit en del om JoJo tidigare och varför hon varit borta från strålkastarljuset så länge. Disaster är debutsingeln från kommande albumet Jumping Trains. Låten hade radiopremiär i USA för några dagar sen och jag tycker det är en återgång till hennes tidigare sound från Little To Late eran.
Klipp

Cheers to the fricken' weekend
Mattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback