iPod Fredag

Igen något försenad, men jag var i skolan länge igår så jag hann inte med att skriva. Nu kommer listan ta en veckas uppehåll då jag inte är hemma nästa fredag. Den lär dock vara tillbaka den 17:e. Här följer dagens låtar.

Beat Of My Drum - Nicola Roberts
Jag är inte helt överimponerad av Nicolas debutsingel som soloartist, B-sidan till singeln som heter Porcelain Heart verkar mycket bättre. Låten sätter sig dock ganska lätt. Ska bli intressant att höra om albumet går helt i samma stuk som singeln, får dock vänta tills oktober innan jag får svar på den frågan. Videon släpptes för övrigt igår och är länkad nedan.
Klipp

For Altid - Medina
Ny singel med danska sångerskan Medina som varit med här på bloggen tidigare. Singeln håller lika hög klass som hennes låtar på albumet Welcome To Medina som är grymt bra.
Klipp

Hearts In The Air - Eric Saade
Eric spinner vidare på sin succé i Eurovision med att släppa två nya album i år. Detta är första singeln från Saade Vol 1 (release 29:e juni) och som väntat är det en radiovänlig pop/dance-låt.
Klipp

Club Rocker - Inna
Ny låt från Elena och låter ungefär som man förväntar sig. Det är inte en av hennes bästa, men i brist på andra låtar denna veckan så duger det. Videon släpps inom kort.
Klipp

Notorious (Almighty Radio Edit) - The Saturdays
Precis som jag trodde gick låten in top10 på englandslistan, plats nummer 8 för att vara exakt. Jag gillar fortfarande inte radioversionen, men fick denna mixen i veckan som är kanon. Almighty har räddat ytterligare en låt.
Klipp

It's just me standing in the mirror
Mattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback