Best Of iPod Fredag 2011

Sista fredagen år 2011 och här kommer en lista med det bästa från iPod Fredag. Har i år försökt mig på att ranka låtarna också, men jag kommer antagligen att ändra mig minuter efter jag publicerat inlägget. Det ska noteras att det endast är låtar som varit med på iPod Fredag som jag utgått ifrån.

1. Titanium - David Guetta Feat. Sia
Releasedatum: 9:e december
iPod Fredag: 13:e augusti

"Ny singel från David som finns med på hans kommande album Nothing But The Beat. Både David och Sia är två favoriter så att de båda är med på samma låt är smått fantastiskt, bra är den också. Jag kan garantera att denna låten kommer gå varm här i veckan, Iiii aaam tiiitaniiuum. Det var först tänkt att Mary J Blidge skulle sjungt istället för Sia, tur att det inte blev så."



2. Moves Like Jagger - Maroon 5 Feat. Christina Aguilera
Releasedatum: 21:a juni
iPod Fredag: 9:e juli

"Senaste singeln från Maroon 5 som är väldigt radiovänlig svängig låt."


3. Begging Me - Florrie
Releasedatum: 28:e april
iPod Fredag: 29:e april

"Bloggfavoriten Florrie är tillbaka med ny singel, till den har hon även släppt sin första musikvideo."



4. Lose Control - Keri Hilson Feat. Nelly
Releasedatum: 10:e maj
iPod Fredag: 21:a maj

"Detta är bloggfavoriten Keri Hilsons senaste singel från albumet No Boys Allowed."



5. Dance With Me Tonight - Olly Murs
Releasedatum: 18:e november
iPod Fredag: 26:e november

"Dance With Me Tonight är andra singeln och är riktigt svängig, svårt att inte digga med."




Precis utanför:
6. My Dilemma - Selena Gomez
7. Sticks + Stones - Nicola Roberts
8. Criminal - Britney Spears
9. What Are Words - Chris Medina
10. Free - Natalia Kills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback